SELamAt DatAng KepaDa All Da FollowErs

heLLo

Tuesday, April 19, 2011

aSSalaMuaLaikum!

cuba  membuka lembaran baru dalam dunia blog ni..
aku masih lagi baru untuk blog ni.
first aku nk crite pasal aku time kecik2 dlu...
blogg ni aku buat khas utk aku ceritakan pengalaman sepanjang bergelar manusia:)

time aku kecik2 dlu..umur dlm lingkungan 7 tahun la..aku salu je g umah jiran aku nk tgk tv...dlu kt umah at tv,tp xad siaran (ntv7) nk tgk citer sun wukong ...hehe..da tu kalo tgk tak sedar dunia...nk dkat mghrib bru abiz...bapak aku da cri2 aku da...aku pon larilah...tp nk wat cner...lari pnya lari..balik umah jugak an..haha...maka kna rotan la aku tiap2 hari...haha! tp aku ta serik...wat biase jer la..ngeh3....
aku kdg2 salu wat alasan ta nk g skola time kecik2 dlu...sbb skola tu dulu bapak borim...tp skola tu laaku blaja sumer asas agama...kecik2 ag aku da boley mengaji...menghafaz al-quran sume...boleyla...hidup aku kt pahang bnyk dicemari dgn kisah sedih...n sampai skunk xkn pnah aku lupekan..
time darjah 4, kitorg satu family kna pindah kelantan... dop kt klantan pada mulanya..terasa janggal..tak paham satu patah haram pon perkataan dyorg..tp lame2 da biase2 la..haha! nk djadikan cerita aku dtmpatkan kt skola terbaik kwsan luar bandar...plajaran aku meningkat... n UPSR aku telah mendapat keputusan yang cemerlang aw 5A tu..haha!! nt aku sambung ag.. manchester united lagi penting..sori kalo ad slap n salah..assalamualaikum~

1 comment: