SELamAt DatAng KepaDa All Da FollowErs

heLLo

Monday, October 11, 2010

eh...nk taw x korang...

ap pndapat korang tentang blajar skunk ni..
aku da dkat final exam ni......
pning kpala aku...
nk jumpa lecturer ag....
nk study ag..
revisionn!!!
program nk kna handle...
cmane nk bg msa tu..
aku xpndai sgt dalam bab2 ni..
aku pakai harung je
entahlah bnda y aku buat ni btol k x kn...
nk studi pom pyh...
skunk ni pom ng tuhan pom da jauh..
tp aku nk berusaha dkatkan kmbali dri aku ngn tuhan..
tolong aku schedule something 4 me...

3 comments:

  1. blk kls solt tdow n mkn..
    sblom kol 6 bgon blk..
    kol7.30 g slt then g mkn..2 klu nk mkn la..
    then kol9 stat study..
    envromnt?dpends on ko..ko ske bsing2 ke snyap2..
    plg pntg..ngn tdow lwt smpai 2 3 pg..ok?cau..

    ReplyDelete
  2. hmmmm.....keep thinking dat ALLAH always beside you...no matter wat u do...jangan sesekali jauh dari ALLAH...jangan hanya perlukan ALLAH saat kita susah...senang je sebenarnya nak uruskan time table...cuma antara sanggup atau tidak..kurangkan masa tidoq!! kurangkan ms on9...lebihkan study..wuhuuu.....n kalo nak kurangkan study...fokus dalam kelas...wahhhh.da mcm penceramah aku neyh..neway...gud luck 4 ur final... :DD

    ReplyDelete
  3. thanx a lot... ineed mor followers,,,,could u all help me find the follower

    ReplyDelete